باربری مشهد به دهلران | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به دهلران – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات ایلام- لومار- سرابله- آبدانان- شباب- میمه- توحید- صالح آباد- بلاوه- آسمان آباد- ایوان- دلگشا- مهران- دره شهر خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به دهلران -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (ایلام- لومار- سرابله- آبدانان- شباب- میمه- توحید- صالح آباد- بلاوه- آسمان آباد- ایوان- دلگشا- مهران- دره شهر) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


جاهای دیدنی بکر و طبیعی دهلران
دهلران، دومین شهر استان ایلام از نظر جمعیت، وسعت، اهمیت اقتصادی و سیاسی می‌باشد که بیشترین مرز مشترک با کشور عراق را در استان داراست. این شهر در فاصله ۲۳۰ کیلومتری شهر ایلام و در قسمت جنوب شرقی این استان قرارگرفته است. حدود چهارگانه شهر عبارتنداز: شمال به شهرستان آبدانان، از جنوب به کشور عراق، از شرق به استان خوزستان و از غرب به شهرستان مهران محدود می‌شود. این شهرستان دارای بسیاری از جاهای دیدنی شگفت انگیز استان ایلام است، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.
۱. سیاه کوه دهلران
سیاه‌کوه، با ارتفاع ۱۴۰۸ متر، در ۱۶ کیلومتری شمال شرقی دهلران قرار دارد. این کوه از شمال غربی به دینار کوه و از شرق به کوه خرگهی منتهی می‌گردد. باربری مشهد به دهلران -   رودخانه‌های آب گل‌گل، دره‌شور، و ماشاب از سیاه‌کوه سرچشمه می‌گیرند. در دامنۀ جنوبی آن، چشمه‌های آب معدنی وجود دارند. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید وارد این کوه شوید بهتر است همراه با راهنمای محلی به گشت و گذار بروید.
۲. چشمه قیر دهلران
چشمه قیر روان یکی از عجایب طبیعی و جاهای دیدنی استان ایلام است که هر ساله مورد استقبال گردشگران می گیرد. این چشمه قیر شامل یک چشمه اصلی و سه چشمه فرعی است که در حدود ۸۵ هکتار مساحت دارد و برای رسیدن به این چشمه سیاه‌رنگ که دهانه آن ۹ متر است باید از شهر دهلران به سمت بوستان جنگلی آبگرم رفت.این اثر طبیعی به عنوان یکی از آثار تفریحی، توریستی استان ایلام و با ظرفیت اقتصادی ویژه در ۷ کیلومتری شهر دهلران قرار دارد و سالیانه به ویژه در ایام نوروز افراد و گردشگران زیادی از این اثر طبیعی بازدید می‌کنند. چشمه قیر دهلران به عنوان اثر طبیعی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. چشمه قیر روان که ریشه در تاریخ بلند سرزمین ایلام (آلامتو) دارد، از بی نظیرترین عجایب طبیعی این استان به شمار می رود.
۳. غار خفاش دهلران
این غار در ۳ کیلومتری شمال شرقی شهر دهلران در دامنه کوه مشرف به دره و چشمه های آب گرم قرار دارد که یکی از جاهای دیدنی دهلران به شمار می‌آید. این غار محل زندگی میلیون ها خفاش می‌باشد و به همین دلیل به غار خفاش معروف شده است. باربری مشهد به دهلران -  خفاش هایی که در این غار زندگی می کنند از نوع دمدار و بزرگ هستند. این غاردهلیزهای وسیعی دارد که عمق بعضی از قسمت های آن به ۴۰۰ متر میرسد. این غار یک از غارهای تاریخی عصر غارنشینی به حساب می‌آید ولی حالا زیستگاه خفاش ها شده است.موضوع مورد توجه در این غار وجود توده عظیم و ضخیم فضله خفاش ها در کف غار است که طی هزاران سال جمع شده است. کشاورزان منطقه برای تقویت زمین های کشاورزی از این محصول استفاده می کنند. این غار ثبت ملی شده و مورد حفاظت سازمان میراث فرهنگی می‌باشد. این غار ۲۶۵ متر طول ، ۳۰ متر عرض و ۵۰ متر ارتفاع دارد و به عنوان یک موزه طبیعی شگفت انگیز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. زمان غروب گردشگران می‌توانند دسته خفاش ها که برای تغذیه از غاربیرون می‌آیند و به شهر میروند را ببینند.
۴. قلعه تاریخی شیاخ
یکی از جاهای دیدنی دهلران قلعه تاریخی شیاخ می‌باشد. قلعه يا شهر باستانى شياخ بر فراز تپه‌اى بين دو رودخانه در تنگ معروف به وويله و در دامنه کوه‌هاى تخت پيران در شمال غربى و تخت نيله در شمال شرقى بخش زرين‌آباد شهرستان دهلران و در نزديکى روستاى بردى، واقع شده است. اين قلعه با توجه به مصالح به کار رفته در ساختمان آن که سنگ و ملاط سارو‌ج‌‌اند به دوره ساسانى تعلق دارد و چون در نزديکى بين‌‌النهرين قرار داشته به عنوان انبار آذوقه نيز مورد استفاه قرار مى‌گرفته است. مصالح ديوارهاى باقى مانده قلعه، هر يک به طول هزار متر و ارتفاعى بين ۷ تا ۱۰ متر و ضخامتى حدود ۲ متر کلاً از سنگ مى‌باشد. بقاياى اتاق‌‌هاى قلعه نيز که جهت اسکان فرماندهان و حکمرانان ناحيه استفاده مى‌شده است، ‌هنوز مشهود است.
باربری مشهد به دهلران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به دهلران - ایلام- لومار- سرابله- آبدانان- شباب- میمه- توحید- صالح آباد- بلاوه- آسمان آباد- ایوان- دلگشا- مهران- دره شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به دهلران،حمل بار از مشهد به دهلران ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: